Ogilvy a reklámról a digitális korban

Miles Young

7 500 Ft

Csak 3 maradt készleten
Alacsony készlet miatt kérjük várja meg visszaigazoló e-mailünket a rendelés után!

Kiadó: Kossuth Kiadó

Kiadás éve: 2018

Kategóriák: , Címke: Cikkszám: 225141 Vonalkód: 9789630992640

Leírás

Miről szól a(z) Ogilvy a reklámról a digitális korban...

A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak „zaját,” hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:

A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ
A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA
A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK
A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM
A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY
A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA
A BIG DATA JELENTŐSÉGE
AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK

További információk

Tömeg 1000 g

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Ogilvy a reklámról a digitális korban” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük