Kategóriák
Termék részletek


*Marketingkutatás

Raktárkészlet: 0 db
*Marketingkutatás
7 486 Ft
Nincs raktáron
  • A könyv sok kutatásból vett példával olvasmányos áttekintését adja a piackutatásban használt legalapvetőbb módszereknek. Ezek felhasználhatóságának, előnyeinek, hátrányainak leírásával megteremti azt a közös platformot, amire mind a piackutatással hivatásszerűen foglalkozók, mind az azokat felhasználók támaszkodhatnak. Így közös "módszertani nyelvet" beszélve könnyebben koncentrálhatnak magukra a kutatási eredményekre és a marketingmunkában való felhasználásukra.

  • Kiadás éve
    2005
    Kiadó
    Akadémiai Kiadó Zrt.
    Szerző
    Naresh K. Malhotra
    Vonalkód
    9799630583076
    Raktárkészlet
    0 db
    Cikkszám
    137079