15% ONLINE KEDVEZMÉNY!

A közösségi média nagykönyve – Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad (új, bővitett kiadás)

Klausz Melinda

Original price was: 4 299 Ft.Current price is: 3 654 Ft.

Készleten

Kiadó: Athenaeum Kiadó

Kiadás éve: 2020

Kategóriák: , Címke: Cikkszám: 236109 Vonalkód: 9789635430444

Leírás

Miről szól a(z) A közösségi média nagykönyve – Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad (új, bővitett kiadás)...

Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook,
Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon
keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától
a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.

Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ’ Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt.

A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók
kezébe.

További információk

Tömeg 516 g

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„A közösségi média nagykönyve – Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad (új, bővitett kiadás)” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük