224127 386x600 - iGeneráció* /*akik közösségi médián és okostelefonon nevelkedtek

iGeneráció* /*akik közösségi médián és okostelefonon nevelkedtek

Szerző: Jean M. Twenge
Kiadó: Édesvíz Kiadó Kft.
Oldalszám: 416
Kiadás: 2018

3,990Ft 3,192Ft

Készleten

Cikkszám: 224127. Kategória: .

Termékleírás

• 1995 után születtek.

• Okostelefonokkal nőttek fel.

• Volt Instagram-oldaluk, mielőtt elkezdték a középiskolát, és nem emlékeznek az internet előtti időkre.

• Minden őket megelőző generációtól különböznek.

• Tökéletesen tudják, melyik emojit használják egy szituációban, de ha szemtől szembe kerülsz velük, nem biztos, hogy a megfelelő arckifejezést tudják alkalmazni.

• Ők az iGeneráció. És megérkeztek.

Érezzük, tapasztaljuk, hogy az iGeneráció valóban nagyon más, de pontosan milyenek ők, a 95 után születettek? Dr. Twenge átfogó kutatása során több mint 11 millió fiatal válaszait elemezte a témában. Feltáró munkájának eredményeit azzal a szándékkal osztja meg velünk, hogy jobban megérthessük ezt a sok szempontból különleges, a felnőtté válás kapujában toporgó generációt. Mivel töltik az idejüket, hogyan viselkednek? Miért nem vágynak jogosítványra? Miért nem költöznek el a szüleiktől és miért nem törekednek anyagi függetlenségre? Egyáltalán, hogyan alakulhatott ki egy teljes generációban az a meglepő hozzáállás, amit a vallás, a szexualitás és a politika iránt tanúsítanak? Az iGeneráció tulajdonságai és trendjei nemcsak meghökkentők, de józan ésszel ellentmondásosnak is tűnnek. Dr. Twenge könyvét olvasva be kell látnunk, egyre sürgetőbb, hogy megértsük ezeket a fiatalokat. Mert amerre az iGen tart, arra tart a nemzet – és a világ is.

„Mind kétségbeesetten meg akartuk tudni, hogy mit tesz a közösségi média túlzott használata a kamaszokkal. Most hála Dr. Twenge alapos elemzésének, már tudjuk: magányossá, szorongóvá és törékennyé teszi őket, különösen a lányainkat. Muszáj elolvasnod ezt az elragadó könyvet ahhoz, hogy megértsd, miben különbözik az iGeneráció az Ezredfordulósoktól, akiket még csak most kezdtél megérteni.”

Jonathan Haidt, NYU-Stern School of Business

Vélemények

Még nincsenek értékelések.

Mondd el a véleményed elsőként: “iGeneráció* /*akik közösségi médián és okostelefonon nevelkedtek”